»Zavedamo se, da če so meritve izvedene neposredno na cesti, ki je prometno zelo obremenjena, da bodo tam izmerjene vrednosti dušikovih oksidov večje. Niso pa to vrednosti, ki so reprezentativne za večji del Ljubljane.«
»Brez dodatnih ukrepov bomo dihali zrak podobne kakovosti kot zdaj, vendar s preseženimi mejnimi vrednostmi za delce PM 2,5 ter PM 10, dušikove okside in benzopiren.«
»Na podlagi podatkov smo ugotovili, da znižana cestnina v nočnem času v nobenem od navedenih obdobij ni imela želenega vpliva na prerazporeditev prometnih tokov iz prometno bolj obremenjenega dnevnega dela v prometno manj obremenjeni nočni del dneva. Takšno diferenciacijo zaračunavanja cestnine smo zato ukinili.«
»Zavedamo se, da dela na cestah pomenijo motnjo v prometu, obenem pa si vsi želimo, da bi bile ceste čim varnejše in pretočne. Zato jih je treba redno vzdrževati in obnavljati dotrajane odseke ter tudi izvajati nadgradnje in naložbe za večjo prometno varnost. In za varne ceste so ključna ravno obnovitvena dela.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju